.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سالها حضور در مناطق جنگی ؛
بانوی مازندرانی عرصه جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: بانوی عرصه جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردارحاج.....
بانوی مازندرانی عرصه  جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا

شمال نیوز: بانوی عرصه  جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردار مرحوم حاج صفر بابایی،  فرمانده تدارکات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.

 

این بانو پس از سالها تحمل بیماری سرانجام در آغازین روزهای ماه شعبان در بیمارستان چالوس چشم از جهان گشود و به دیار باقی شتافت. و موجی از غم و اندوه را بر جان فرماندهان و خانواده های شهید و ایثارگر مازندران طنین انداز کرد.

 

پیکر مطهر این بانو پس از انجام تشریفات از چالوس به شهر مقدس قم منتقل و در همان شهر به خاک سپرده شد.

 

پیام سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  ، بمناست درگذشت این بانوی رزمنده

 

 انا لله و انا الیه راجعون

 

  خبر درگذشت بانو «آمنه نخعی» همسر مرحوم حاج صفر بابایی - از مسوولین باسابقه و موثر واحد تدارکات لشکر 25 کربلا - موجب تاثر و تالّم اینجانبان شده است. این بانوی گرانقدر با پرورش یافتن در مکتب اهل بیت(س) بویژه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و درس آموزی از سیره ی تربیتی و اخلاقی پدرشان که خود از نامداران سپهر دین و فقاهت و درس خوانده حوزه شریف نجف بوده، توانسته اند در مقام بانویی وارسته، همراهی اثربخشی را با همسر رزمنده و مجاهد خود رقم زده و نقش ممتاز و محوری را در سالهای جنگ و حماسه ایفا نماید.

 

 این بانوی مکرمه که به اعتبار قدرت و قابلیت خودسازی، مراقبه و تهذیب، شایسته است او را در زمره اولیاء خدا درنظر گرفت،  از شمّ مدیریتی و جامع الاطرافی در شهرک پایگاه شهید بهشتی اهواز که میعادگاه خانواده های فرماندهان لشکر 25 کربلا بود، برخوردار بودند و به شایستگی توانستند در غیاب حضور فرماندهان لشکر در کنار همسر و فرزندان شان، جای خالی آنها را پر کنند و نگذاشت تا مرارتهای زندگیِ بدون همسر و پدر و همچنین مشکلات خاصی که می تواند بر یک زیست جهادی حاکم باشد، مزید بر دیگر مشکلات شود.

 

برگزاری کلاس های دینی و احکام به همراه فراهم آوردن فضای شور و شوق جهت شرکت خانواده ها در آیین دعای کمیل، نماز جمعه، دعای توسل و نیز بسترسازی برای نقش آفرینی هرچه افزون تر خواهران در امر پشتیبانی از جنگ و مهم تر، ایجاد آرامش و سکینه برای خانواده هایِ در معرض تهدید جنگنده های عراقی، از دیگر مختصات این مادر مومنه و عارفه ی بالله و جهادگرِ عرصه حماسه و ایثار بشمار می آید.

 

این نقش آفرینی تا بدانجا نمایان است که در بیشتر آثار برجای مانده از خواهران و همسران فرماندهان لشکر25، نام حاج خانم بابایی، چشم نواز خوانندگان است.

 

جای دارد، فقدان حضور این بانو را به خانواده محترم بابایی و نخعی بویژه فرزندان برومند آنها که هریک در پهنه دین، دانش و کسب فضائل انسانی و الهی دارای افتخارات گرانسنگی هستند، تسلیت عرض کرده و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده و نیز صبر جمیل برای بازماندگان و متعلقان مسالت نماییم.

 

 در پایان از خداوند باری تعالی و از روح بلند شهیدانی که در سفره مهربانی، مهرورزی و کرامت آن بانو در طول سالهایدفاع مقدس، ارتزاق معنوی و عاطفی کرده اند، مسالت می نماییم که روح ایشان را با روح مطهر حضرت زهرا(س) و خدیجه کبری(س) محشور نماید. آمین یا رب العالمین

 

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی ، فرماندهان و پیشکسوتان لشکر 25 کربلا و خانواده های حاضر در شهرک پایگاه شهید بهشتی اهواز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.